lördag 8 oktober 2011

On tha buss

Idag har vi hälsat på morfar och Egons kusiner som har bott hos honom i helgen.. Mycket bus och skratt har det blivit.. :) och jag och Egon tog bussen dit, hans första busstur ;) och vi var ju såklart lika häftiga som vanligt i våra glajjer.. ;) charma tanter är liksom Egons grej.. ;) hon babblade på om hur söt han va och kom in på dagis och att man INTE ska sätta barn på dagis före två års ålder och bla bla bla.. Sen var det en kvinna häromdagen eller jag menar tant för hennes glansdagar var liksom over, hon predikade för mig om att napp det behöver inte trygga barn, hon hade då sett att Egon hade napp när han sov i vagnen.. Vem säger så till en främmande människa och en ung mamma?? Fattar de inte att vi är sååå lättpåverkade och utsatta för ALLT en mamma måste göra OCH vara!!! Garanterat ett grått hårstrå som trängt in liiite för långt.. Vill jag ha råd så BER jag om det.. Så shut up.. Gracias!!

3 kommentarer:

  1. Ens egna sunda förnuft räcker väldigt långt!!!

    SvaraRadera
  2. Fan vad störande. Nått sånt där kan förfölja en hela dagen. Tror folk att man inte gör det bästa för sitt barn eller?? Sjukt är det. Mama-power till oss!

    SvaraRadera