torsdag 27 oktober 2011

God morgon

Idag är vi alla utvilade tack vare att snoris sov nästan hela natten förutom en matning vid 3.. Sen vaknade han 7 och då gick pappan upp med honom och jag fick sova en timme till.. Tackar!! Idag har vi några möten, eller rättare sagt jag.. Jag ska gå och fixa mina ögonbryn för första gången på 7 månader.. Och då lär ju Egon hänga på men som tur är kunde Oscar vara med större delen av tiden.. Sen drar vi tvärs över gatan till min terapeut Kerstin och då är det bara jag och Egon.. Egentligen borde snoris vara hemma och vila men vad ska man göra när man har ett litet bihang (barn) ;) han måste ju följa med.. Men det går nog bra.. Mycket varma kläder bara :) nu har han sovit i 1 1/2 timme vilket är jätte bra, då blir han inte så gnällig sen.. Och bra att sova när man är sjuk :) jag har tom hunnit duscha OCH tvätta håret.. Riktigt skönt :)

Hoppas ni alla får en underbar dag!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar