torsdag 27 oktober 2011

Ögonbryn

Just nu känner jag mig som två vandrande ögonbryn.. Var hos Silvia på hela människan i Falun idag och fick mina bryn plockade, formade och färgade.. Innan Egon kom så gick jag dit var fjärde vecka.. Men har liksom inte orkat sista halvåret och sen har jag ju varit blond åxå så jag har bara låtit brynen vara som dom är.. Men nu när jag ska bli brunett igen så behövde mina bryn lite färg.. Men det känns sååå ovant och just nu känns det lite wrong.. men jag vänjer mig nog.. Jag ska till frisören på måndag och klippa mig och färga håret.. Så då kommer det nog kännas lite bättre ;) och jag kan lova att jag längtar.. Jag hatar mitt barr just nu.. Det är bara i vägen och blir tovigt och bara blääää.. Näää så kortare blir det.. Jag lovar att lägga ut en bild när det är klart..;)

1 kommentar:

  1. men så fin du är !! jag tycker inte alls att det ser konstigt ut, menar du att det är för mörkt ? förtår känslan för jag brukar måla ögonbrynen och ibland känner man sig som en påskkärring :D haha. Men det är ju oftast bara en själv som tänker så ;)

    SvaraRadera