lördag 22 oktober 2011

Lördag

God morgon! ;) här bestämde vi oss för att 06.30 är en bra tid att gå upp.. Vet inte om mamman riktigt håller med den minsta i familjen.. Men vi gick upp och det var faktiskt inte så plågsamt som jag trodde till en början.. Men när kl vart runt halv nio då blev jag riktigt trött och Egon också så vi somnade om och sov i 1 1/2 timme ;) det var riktigt skönt :) nu blir det lite käk och så fixa oss för dagen.. Får nämligen besök av min syster och hennes döttrar :) mys!! Hoppas ni alla får en bra lördag!!

2 kommentarer:

  1. 6.30 tycker jag är en jävla bra tid för en så liten unge att vakna på! :P Loke brukade vilja gå upp rutn 4-5 när han var i Egons ålder... ;P

    SvaraRadera
  2. Men fy säg inte så :/ skulle Egon vakna vid 4 på natten då trycker jag i honom en massa ersättning i mörkret och vaggar honom tills han somnar.. Vägrar gå upp då!! :/

    SvaraRadera