tisdag 25 oktober 2011

Denna dag..

Efter en natt där Egon vaknade varannan timme var morgonen en aningens seg.. Oscar drog till jobbet och jag och Egon åt frukost och sen började han härja.. Han är så förkyld och han bara grät och grät så tillslut fick jag bädda ner han halvsittandes i vagnen och gå en sväng.. Han somnade direkt.. Jag gjorde lite ärenden.. Hittade en fleece overall till Egon och en polokrage att ha under jackan och även overallen.. Postade ett brev och handlade lite mat.. På eftermiddagen kom Oscar hem lite tidigare för att jag skulle hinna träna innan han skulle iväg till kvällsjobbet.. Och jävlar vilket träningspass.. Jag var sjukt stark och klarade långa och tunga övningar.. Jag körde power plate som vanligt.. ;) finns ingen bättre träning.. ;) kvällen har bestått av mat, mys, bus och slappande i soffan för mammans del.. Har även pratat med mamma för en gångsskull.. Händer ju inte så ofta.. Nu ska jag se klart på DH sen sussa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar