lördag 22 oktober 2011

Blåsa gröt..

Nu ligger vi i sängen.. En lördag innan elva.. Ja vi är ju småbarnsföräldrar eller hur?! ;) vi behöver sömn för att behålla vårat psyke intakt.. För nåt år sen så var jag ut på krogen nästan varje helg och jag älskade det.. Jag har haft så kul i mina dar.. ;) och har efter att Egon kommit tyckt att det har vart svårt att släppa taget om det livet.. Men nu ikväll när vi satt i köket och Oscar gav Egon hans kvälls gröt så kom jag till insikt om hur jävla fantastiskt det är det här med att vara mamma... Jag satt och tittade på Egon som fick en sked med gröt i munnen och så börjar han typ blåsa ut gröten ur munnen (som man kan göra med smulor ni vet..) och sen ler han med hela sitt lilla ansikte.. Och detta mina vänner var tusen miljoner gånger bättre än alla roliga krogkvällar jag nånsin haft!! Det slog det med hästlängder!! Min älskade Egon, det absolut bästa jag nånsin gjort ;)

1 kommentar: