tisdag 11 oktober 2011

Leende??

Idag var leendet långt borta.. Vilken skit natt.. Egon somnade vid 20 igår men när vi skulle lägga oss så vaknade han ca 23.30.. Men somnade om ganska fort.. Men vid 4 vaknade han igen och var hungrig, jag gick upp och fixade en flaska och gav han käk.. Men sen när vi lagt ner honom i sin säng så låg han och bökade hur länge som helst och då kan inte jag sova alls.. Oscar gick upp och vaggade honom till sömns men jag kunde inte sova.. Låg vaken till 7 typ innan jag kunde somna om igen.. :( och jag hade ställt kl på 7 för jag och Egon skulle upp och gå till öppna förskolan med Sandra och wilmer meeen tror ni vi kunde det eller?? Näää.. :( kl är snart 10 och jag ligger fortfarande i sängen och ska sova en stund till.. Oscar gick upp med Egon.. Skit natt!! :( och det gör ju inte saken bättre att jag är täppt i näsan och ont i halsen!!! Men det hoppas vi beror på tröttheten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar