torsdag 20 oktober 2011

God morgon

Ja jag tycker faktiskt att det är en GOD morgon fastän Egon tyckte att vi skulle gå upp kl 6.. Vi lyckades vila fram till 7 men sen började han bli sur så då gick vi upp och pappan sov en stund till.. Jag myste i soffan medans Egon röjde på golvet.. Nu sover han sin första nap.. Och jag slappar igen.. Idag ska vi på öppna förskolan för första gången.. Ska bli spännande att se va Egon kommer tycka om det.. Han röjer väl runt som vanligt och snor de andra barnens leksaker.. ;) och det ska bli kul för mamman att träffa andra mammor och skvallra lite ;)
Senare idag ska jag träna.. Ska bli riktigt skönt att avsluta dagen med ett hårt pass på power platen :)
Nu ska jag ta mig en dusch innan busen vaknar igen..
Ha en bra dag alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar