onsdag 26 oktober 2011

Bebis

Idag fick Egon en ny tjejkompis, Tessan och Johan har fått sin lilla tjej :) jag längtar efter att få se underverket :) MIN bebis här hemma har varit allt annat än harmonisk idag.. Vägrar sova och har sen 6 imorse endast sovit en halvtimme och det är inte tillräckligt.. Men nu sover han efter att jag la honom i min famn och vaggade som en besatt.. Mamman vart lite yr men vad gör man inte.. Nu hoppas jag att han sover MINST en timme.. Han behöver det.. Och jag skulle behöva sova ett par år eller nåt.. Jag är en levande död idag.. Nu vill vi alla att Egon blir frisk snart så vi får sova.. Tack!!!! Har dock haft trevligt besök på förmiddagen av Ann som impuls hälsade på :) hon var både en frisk fläkt i min bebis vardag och även en väldigt uppskattad hjälp med Egon :) hon prickade in rätt dag för att komma förbi och vara den vän som bara hon kan va! :) synd bara att jag är så disträ och trött.. Men jag vet att hon inte bryr sig om det ;) nu ska jag och Oscar slappa lite sen försöka släpa oss ut på en promenad för att få lite frisk luft men åxå för att komma ut lite innan läggdags.. jag och Egon har ju varit inne hela dagen.. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar