onsdag 30 november 2011

Ny outfit ;)

På fredagkväll åker jag till Sälen med min tjejkompis Malin, vi ska mysa festa och bara vara.. Ska bli sååå roligt och spännande att vara utan Egon för första gången sen han föddes.. Oscar blir kvar hemma.. Detta är en tjejhelg.. Och då behöver jag ju såklart en ny outfit för allt jag har i garderoben känns ju såå out of fashion.. Såå sagt och gjort jag travar in på only butiken och haffar en personal och säger "hej! Jag är en mamma som ska ut första gången på typ 1 1/2 år och jag behöver en outfit och lite hjälp!" denna söta roliga UNGA tjej tar fram en outfit på nolltid och jävlar va snygg jag blev!! Så jäkla skön tjej alltså.. Och duktig!! Jag köpte hela outfiten.. Svarta höga-i-midjan byxor, silver glittrigt linne, stort halsband och glittriga örhängen och till detta blir det kilklackar med lågt skaft!! Såå jäkla snyggt!!! Nu längtar jag till lördag så jag får använda min snygga outfit!! Jag är sååå nöjd!! :) tack tjejen på onlybutiken!!

3 kommentarer:

  1. peeerfa men vart är bilden då! ;P

    SvaraRadera
  2. Det kommer bilder efter helgen ;)

    SvaraRadera
  3. åh ja eller hur ? det är underbart tycker jag ! att få röra på kroppen är fantastiskt härligt när man inte gjort det på ett tag ! :)

    nätgrejen är köpt på Coop Forum ! Den är riktigt bra och greppvänlig men jag vet att babyproffsen har en variant också :D perfekt när man vill ge frukt så att dom kan äta själva utan att sätta i halsen ! kramar

    SvaraRadera