torsdag 24 november 2011

Tröttast

Idag gick jag upp 11.30.. Galet jag vet.. Men inatt var Egon omöjlig.. Han somnade vid 18.. Vaknade en timme senare vägrade somna om.. Somnade väl om vid 20 typ.. 23.15 vaknar han igen och denna gång var han pigg.. Han fick lite välling och jag vaggade och vyssade till 00.45 sen gav jag upp och Oscar tog över och han höll nog på till 02.15 typ och då somnade han äntligen.. Och vi med.. 05.44 vaknar Egon och vill gå upp så jag släpar mig upp och lät oscar sova då han vaggade långt in på natten.. Vi myste i soffan med välling och tv.. Egon brukar bli trött efter nån timme och så även idag.. Minns inte exakt när vi somnade om men tror det var 07.30.. Oscar och Egon gick upp 09.30 typ och lät mamman sova vidare och som jag sov!! Haha galet.. Sov som en stock!! Jag vet inte vad det är med Egon då han är gnälligare än vanligt och sover dåligt.. Kanske fler tänder eller nån växtperiod?! Jag får iallafall lite ångest när jag tänker på att jag ska vara själv med Egon hela helgen.. :/ känner på mig att jag kommer vara äckligt trött när helgen är över.. Men det går säkert bra.. Är ju skillnad när man måste ta allt själv då går det liksom på autopilot än om man vet att man kan dela på allt.. Så jag ska försöka vara positiv ;) nu är jag själv hemma då pappan tog med Egon på fika dejt med en av pappans vänner.. Känns jätte skumt att vara själv och jag kommer på mig själv med att lyssna efter Egon som att han låg och sov i sovrummet ;) haha va van man blivit vid detta att vara mamma ;) nu ska jag njuta mina sista minuter som ensam hemma ;) fast jag måste erkänna att jag saknar mina killar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar