torsdag 10 november 2011

Torsdagen

Idag fick jag en rejäl sovmorgon.. Halv tio gick jag upp, såå skönt!! Oscar gick upp med Egon vid sju men sen somnade Egon om vid åtta så Oscar la honom i sängen och så åkte han till jobbet medans vi sov vidare ;) jag gick upp halv tio och duschade och sen vaknade Egon vid tio :) lyx!! Vi fixade oss och slängde i oss lite lunch vid tolv sen gick vi till öppna förskolan.. Egon höll låda som vanligt ;) full fart över hela lokalen ;) efter det stressade vi hem och jag langade över Egon på Oscar och hoppade i träningskläderna och mötte upp Malin.. Vi tog en power walk med en twist.. En jätte brant backe ;) Malin var lagomt road men hon fixade det ;) sen blev det power plate träning och nu slappar jag i soffan.. Såå jävla gött ;) blir en tidig kväll ikväll jag är såå trött.. Men vi har haft en riktigt mysig dag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar