tisdag 15 november 2011

Farsdagspresent

Jag måste ju berätta vad Oscar fick i farsdagspresent!! Jag är skit nöjd över presenten, kanske mer än Oscar haha.. Han är ju från Småland och alla vet ju att smålänningar är lite snåla ;) jag och Egon har köpt oss en varsin ny vinterjacka så vi tyckte att pappan också skulle ha en meeen han är för mycket smålänning (läs:snål) för sitt eget bästa och ville inte köpa nån ny jacka (fast jag är heeeelt säker på att han innerst inne i den lilla daladelen av hjärtat, ville ha en ny..) sååå då köpte jag och Egon ett presentkort på 1000 riksdaler på stadium så pappan kan få en ny jacka ;) Oscar såg lite förvånad ut och faktiskt en aningens svettig när han öppnade paketet.. Och viskade lite försynt "jag behöver ingen ny jacka..". Men vi var faktiskt nere på stadium samma dag och kollade lite och han hittade en han gillade men ska tänka lite på saken ;) sååå jag tror eller nej det gör jag inte jag VET att han gillade presenten ändå ;) hans jacka behöver uppdateras vare sig han tycker det eller inte ;)

3 kommentarer:

  1. Åhhh vad du försöker pressa mig. Jag gillar ju min mossgröna. Den är perfekt varm och jättesnygg ju

    SvaraRadera
  2. Hahahahahahhaha!! Kärlek börjar med bråk o slutar med barnvagn, har jag hört =P
    Go Jenny go Jenny =)

    //Marie Davidsson

    SvaraRadera