tisdag 15 november 2011

Kortison.. Igen!!

Idag var jag hos läkaren.. Igen.. Mina axlar har ju pajat och jag fick kortison i höger axel ganska direkt efter förlossningen i maj och den axeln vart bra direkt.. Sen fick jag en spruta i vänster axel (av en annan läkare.. ) och då blev det inte bättre.. Så idag fick jag en till spruta i vänster axel av samma läkare som satte den första.. Fy fasen va otäckt det är när han grötar omkring i axeln med denna spruta.. Jag vart lite darrig i knäna när jag gick därifrån.. Och skakade lite i händerna.. Scary.. Nu gör det förbannat ont i armen och axeln och jag känner mig halvt förlamad.. Vilken tuuuur att Oscar har nån variant av magåkomma och inte orkat nåt.. Men vi får hjälpas åt så gott det går.. För jag kan ju knappt bära den lille.. Är det detta som kallas dålig tajming!? Men nu hoppas jag verkligen att axeln blir bra så jag kan börja fungera normalt och kan börja träna ordentligt igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar