fredag 11 november 2011

Bortskämda?!

Shit va jag och Oscar är bortskämda med ett lätt barn.. Och det fick vi bevis på ikväll.. Han somnar alltid runt 19 tiden, oftast tidigare.. Och ikväll hade vi samma rutiner som vi alltid har och vid kvart över sex så myser jag och Egon ner oss i soffan med en flaska välling och han blundar och somnar nästan på en gång så jag bär in honom till sovrummet MEEEN då vaknar han och vägrar somna om.. Och jag vaggar, matar mer, låter honom ligga i sängen själv, matar igen, Malin vaggar och myser.. När kl är 21 DÅ somnar han!! Över två timmar senare än han brukar!! Och så här är det aldrig!! Han somnar alltid typ samma tid.. Och jag insåg ikväll hur bra vi faktiskt har det som slipper detta varje kväll.. För jag vet att vissa har det så här jämt.. Så lite insikt fick jag idag.. Var skönt att Malin var här så vi kunde hjälpas åt för Oscar jobbar i Skåne i helgen, så jag är gräsänka tills natten till måndag.. Så lite sällis var uppskattat :)
Nu ska jag krypa i säng och jag hoppas på en lugn natt!! En vaken snutt på bilden.. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar