fredag 25 november 2011

Kontraster!!

Tror ni inte att Egon slog till med att sova HELA natten inatt ;) haha vilken kontrast mot gårdagen då han strulade som fasen.. Får se hur herrn ska ha det inatt, han somnade 18.15 och sover då än så jag känner mig hoppfull ;) jag är själv hela helgen då Oscar jobbar i Borås och på high chaparall med cx cupen som speaker.. Så jag hoppas lillherrn sköter sig ;) men det blir som det blir och jag kunde ha lagt mig tidigare meeen är ju sååå nyfiken på hur det går i idol.. Jag tar den smällen ;) och nu åkte Molly ur och det suger för den kvinnan är gryyym på att sjunga!! Ja ja inget jag kan göra åt ändå.. NU borde jag däremot gå och lägga mig.. Vi måste vara pigga imorgon då vi ska på 4 års kalas och sen adventspynta :) men först ska jag ringa min älskling och prata lite innan jag ska sova.. Sov gott alla knasbollar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar