måndag 21 november 2011

Giv mig styrka!!

Just nu sitter jag i soffan med en övertrött, grinig och ärligt talat jävligt jobbig Egon.. Han slår mig i ansiktet med mitt iPhone fodral.. Mindre skönt.. Nyper mig i skinnet i fejjan.. Otrevligt för det känns som jag har för mycket skinn!! Och sen tar han tag i näsan och munnen samtidigt med sin lilla hand.!! Va faaan liksom!! Och där drog han mig i håret.. Galning.. SOV!!! Och inte nog med DET!! Mina JÄVLA GRANNAR väsnas nå så förbannat.. 8 barn har dom, dvs 16 fötter som springer och hoppar på golvet.. Sen är det 8 munnar som skriker.. Och allt detta ska jag behöva ta i tu med utan mat i magen och sömn i skallen!! Life is good!?!? Hade jag inte vart så jävla väluppfostrad och svensk så hade jag lätt stormat upp till grannen och gett dom en avhyvling dom sent skulle glömma och tagit mig befogenheter och vräkt hela klanen!!! Gaaahh!!

1 kommentar:

  1. HaHa detta inlägg gjorde min dag! Jag känner igen mig så mycket i frustrationen! Dock har jag inga jobbiga grannar (bor i hus på landet) men det finns minsann saker att störa sig på ändå ;)

    SvaraRadera