fredag 4 november 2011

TGIF

God morgon.. Här hemma gick mamman nyss upp.. Skönt att få sova lite extra.. Och idag var det min dag, vi kör varannan dag.. Det är ganska skönt faktiskt att veta att jag har en liten sovmorgon varannan dag, lite lyxigt ;) Oscar har ju egen firma så han är ju flexibel i sina jobbtider så därför kan vi göra så här :)
Idag ska vi ha barnvakt för första gången och gå ut och äta tre rätters bara jag och älsklingen :) det är min stora syster som kommer sitta barnvakt.. Fast vi är hemma fram tills Egon somnar vid sju så hon inte behöver lägga honom utan bara passa ifall han skulle vakna under kvällen och gör han det så är det bara att ta upp honom och vagga lite, det kommer gå så bra :)
Annars idag så är det sista föräldragrupps mötet så det ska jag och Egon på.. :)

Nu blir det frulle!!
Hoppas ni får en underbar dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar