måndag 26 mars 2012

Sömnbrist

Jag längtar tills jag får sova mer än 3 timmar sammanhängande.. För nu har det varit många nätter på rad som jag har fått väldigt lite sömn.. Inatt var jag uppe 02.30 till 05.30 och vaggade och matade skrikande barn.. Jag höll på att bli galen av trötthet.. Jag har då de senaste dygnen bara sovit max 4 timmar per natt så det kom liksom ikapp mig inatt.. Ska bli skönt när Oscar kommer hem så jag åtminstone kan få sova en hel natt.. Komma ikapp lite sömnmässigt.. Men det är ju hans tänder som bråkar.. Hans femte bröt ju igenom här om dagen men nu är två till på väg så han har stundvis så ont att han bara skriker av smärta.. :( och han håller då samtidigt händerna vid munnen så det är ju ganska tydligt vad det är.. Stackars liten :( men nu ska jag försöka vakna till, Egon sover fortfarande, för idag får vi fin fint besök av 4 underbara mammor och 4 underbara barn.. Egons bästa kompisar :) ska bli sååå roligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar