torsdag 15 mars 2012

Kaskadspya

Egon somnade tidigt igår då han var sååå trött.. Jag la mig strax efter nio för då kunde jag inte hålla ögonen öppna mer.. Jag hann precis somna in och sen vaknar Egon runt 22.. Jag gick upp och fixade ersättning.. Han var lite orolig så jag fick sitta med honom ett tag.. Runt midnatt lägger han av en sån jävla kaskadspya rätt över hela mig så det rann under linnet och det bara droppade på golvet.. Över hela hans pyjamas och i håret så det var bara att kasta oss båda i duschen.. Och byta kläder.. Vagga mer och försöka hitta lugnet.. Jag tror jag somnade om runt halv två.. Sen vaknade Egon igen kl 6.. Jag var sååå sjukt trött.. Jag har haft lite diarre nu på morgonen.. Men inga mer spyor så jag hoppas det bara var den inatt.. :/ men det blir en lugn dag och jag längtar tills första sovstunden för jag får kämpa för att hålla mig vaken nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar