torsdag 29 mars 2012

Näst sista dagen..

Idag är det torsdag, våran näst sista dag i Falun.. Konstig känsla.. Overkligt men ändå inte.. Jag har iallafall haft en trevlig torsdag som började med frukost med hela familjen då pappan i huset äntligen är hemma igen :) Egon var överlycklig ;) lunchen tillbringade jag med Mia.. Vi intog god men väldigt mättande sushi.. Jag är sååå glad att jag hann träffa Mia innan vi flyttar för fastän vi inte umgås idag så är hon en av dom som känner mig allra bäst och vi kan prata som om vi sågs igår.. DET är vänskap ;) jag dog lite inombords när vi skildes åt.. :( på eftermiddagen har vi packat och tvättat.. Sen var jag hos Malin nu på kvällen.. Vi pratade non stop i flera timmar.. Och det känns som om våran vänskap är starkare nu än innan.. ;) och jag kommer sakna Malin väldigt mycket.. :( hon kommer och vinkar av oss på lördag morgon och även passa Egon så vi kan städa och packa det sista :) jag kommer böla ögonen ur mig när vi åker iväg :( nu ikväll har pappa varit här och hjälpt oss packa ner köket och vi hann massor.. Så nu är det inte så mycket kvar.. Blir lättare att packa det sista imorgon då allt bara ska ner och man vet vad man behöver vid sidan om och så tex på resan och över natten då vi sover hos svärisarna.. Nu ska jag läsa lite i min bok, Angelina Jolies biografi.. Sen sussa.. Och inatt ska Oscar ta natten så jag ska äntligen få sova en hel natt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar