söndag 18 mars 2012

29

Så gammal blir jag idag.. De enda presenterna jag fått idag är båda från Egon.. Han har både bajsat och spytt ner mig.. Tack min son.. :/ vi ligger båda med magsjuka och är klena båda två.. Pappan i huset var hemma ett dygn för att packa ner förråd och andra prylar och så drog han vid lunch idag.. Nu är vi själva i 10 dagar.. Känns liiite jobbigt nu med magsjuka och allt.. Jag hoppas av hela mitt hjärta att vi blir friska snart.. Jag får för varje dag som går mindre tid att umgås med alla mina vänner innan flytten om drygt 2 veckor.. :( men men nu är fokus på att bli frisk.. Och grattis mig själv på födelsedagen..

2 kommentarer:

  1. usch stackars er :( krya på er <3

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott !!! Men krya på er, fy för att vara sjuka :(

    SvaraRadera