fredag 23 mars 2012

Frisk!!

Jag är nu säker på att jag inte hade magsjuka igår utan att det var kycklingen jag åt i onsdagskväll som var boven i dramat.. Jag tyckte den smakade lite konstigt.. Jag fick inte i mig hela men det spelade tydligen ingen roll för jag spydde ju upp hela kalaset nån timme senare.. Igår var jag sjukt sliten och trodde magsjukan kommit tillbaka.. Men idag när jag vaknade mådde jag hur bra som helst.. pigg och glad.. Så då började jag misstänka kycklingen för så här fort blir man inte pigg från magsjuka.. Så idag har jag och Egon vart en sväng på stan och bytt ett par jeans på Gina tricot, handlat mat och så köpte mamman lunch på Max.. ;) Egon har varit lite gnällig nu på eftermiddagen men det är de där tänderna som bråkar.. Hans femte tand bröt ut häromdagen men nu är två till på väg så det är ju inte så konstigt att han har ont.. Så det är mycket mys och pussar här hemma.. ;) nu har jag äntligen bestämt dejt med en massa vänner i helgen och i nästa vecka.. Blir tight att hinna med alla men allt går ;) så jag har fortfarande några dagar som är obokade men det hinner väl lösa sig ;) fullt upp ;) nu ska jag fortsätta min fredagskväll med att damma och städa toaletten inför besök från familjen imorgon.. Vi ska äntligen fira min födelsedag ;) dammsuga får jag göra imorgon då snuttis snarkar så sött i sin säng ;) ha en mysig fredag!! Och btw Egon ser lite tjock ut på bilden... Dålig vinkel för stackarn.. Men söt ändå ;)

1 kommentar:

  1. Härlig att ni är friska :) Egon ser inte alls tjock ut! Småfolk ska se ut sådär. <3

    SvaraRadera