måndag 26 mars 2012

Att sakna

Vilken underbart rolig dag det blev :) mammor och barn ramlade in vid 12 tiden och fullt ös blev det på en gång ;) alla leksaker fram på en sekund, sugrör överallt och skrattande barn.. Mammorna fikade och matade barn.. Jag är sååå glad och tacksam att jag har fått lära känna dessa mammor.. Alla är sköna personer med fötterna på jorden med sååå söta barn som Egon älskar.. Jag märker att han tycker det är roligt och spännande med sina kompisar ;) så därför känns det extra sorgligt att flytta.. Både jag och Egon älskar vårt lilla gäng :( och vi kommer sakna er massor!!!! Tack för blommorna Lina och tack Sandra för den bästa presenten ever, en dalahäst kudde ;) du vet vad en emigrerande dalkulla behöver ;) ni är redan saknade mina vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar