torsdag 22 mars 2012

Att gråta..

Idag har jag gråtit floder.. Jag är så otroligt ledsen över att denna magsjuka är så jävla utdragen och otajmad.. Jag flyttar från mitt älskade Falun om ca en vecka och jag har hunnit umgåtts med Emma "bara".. Det finns så otroligt många fler vänner som ligger mig varmt om hjärtat som jag vill hinna krama innan vi drar.. Men jag har fått avboka massor denna vecka pga magsjukan :( och det finns liksom inte så många dagar kvar.. Jag ska hinna packa också.. Sandra (min ängel) kunde hjälpa mig packa på måndag OM jag såklart inte är sjuk fortfarande.. Det värmer att jag har så underbara vänner som erbjuder sin hjälp.. Jag är oerhört tacksam för den hjälp jag fått under tiden vi vart sjuka.. Och till er som erbjudit er att hjälpa till.. Jag sitter i en sån knepig sits med magsjuka och ensam med Egon.. Så tack :) jag känner mig rätt ynklig nu och mer ensam än någonsin.. Jag har varit själv med Egon sammanlagt 12 dagar och varit frisk 4 av dom.. Jag är helt slut och vill nu bara bli frisk så jag kan njuta av mina sista dagar här.. Jag vill inte lämna Falun utan att ha kramat mina vänner.. :( snyft ;(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar