måndag 12 mars 2012

Körkort!!

5 veckor.. 19 lektioner.. 13 000kr fattigare.. Men ett körkort rikare!! Äntligen har jag mitt körkort.. Känns så jäkla bra!! Jag hade en grym uppkörning med en väldigt trevlig inspektör.. Jag hade min bästa körning hittills och hade inte kunnat gjort bättre ifrån mig.. Plus att jag var cool lugn, ja iallafall EFTER säkerhetskontrollen.. Jag var så nervös över vilken jag skulle få.. Jag fick kolla vindrutetorkarna/spolarvätskan fram och bak.. That's it.. Haha löjligt men skönt ;)
Men det är skönt att vara klar nu så jag hinner umgås med alla jag vill innan vi flyttar om 2 1/2 vecka.. För körkortet tog all min tid.. Men det var samtidigt väldigt viktigt för mig att fixa detta innan flytten.. Jag hade för fasen knappt tid för Egon.. Men det tar vi igen nu när vi är själva då Oscar redan flyttat till mönsterås.. Han kommer hem i helgen igen och tar ett lass.. Han är hemma en dag.. Sen kommer han inte hem på 1 1/2 vecka.. Sen flyttar vi.. Så vi lär försöka hinna lite i helgen.. Är mycket på en gång nu.. Jag vill hinna göra så mycket med så många så jag slits åt alla håll.. Men jag ska försöka hinna med alla OCH packa ner lägenheten på 2 1/2 vecka.. Åh jag önskar jag hade bilen här det hade underlättat avsevärt.. Men Oscar lär ha den i jobbet så.. Typiskt :/
Men positiv som jag är så ska allt gå bra.. :) nu ska jag sova och njuta av mitt underbara körkort ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar