måndag 7 maj 2012

Sjukstuga AB

Fy fasen va ont i halsen jag hade när jag vaknade imorse.. Det kändes som jag svalt en tennisboll.. :( och risig som fan.. Egon var åxå krasslig imorse men en 1 åring känner inte efter så mycket utan bara kör.. Så jag kan tala om att denna dag hör inte till dom bättre då jag har varit jätte hängig och Oscar har jobbat mer än 10 timmar.. Och vara sjuk med en 1 åring är förjävligt rent ut sagt.. Men man får liksom inte vara sjuk när man har barn.. Det går inte.. Men jag har gjort mitt bästa såklart men när Egon fick tag i ett glas som jag glömt på bordet och sprang med det mot köket och halkar och glaset slås i tusen bitar över hela hallgolvet då gav jag upp och ringde Oscar.. För då orkade jag inte mer.. Alla har vi en gräns.. :( och där var min.. Nu har OSCAR nattat Egon och vi ska äta varma mackor.. Sen ska jag sova och krya på mig så jag mår bättre tills imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar