onsdag 16 maj 2012

Att bli rädd..

Idag hände det som jag har varit så rädd för att det ska hända.. Egon ramlade ur soffan!! Handlöst!! :( fy fasen va rädd jag blev och helt iskall.. Han slog huvudet i soffbordet och fick en rejäl bula på några sekunder och stackarn grät så mycket! :( han somnade efter en stund men jag höll koll på honom så han var ok.. Eftersom han slog i huvudet så hårt.. Men han var helt ok när han vaknade och det svullnade inte upp nå mer så då blev jag lite lugnare.. Puh!! Fy sjutton va läskigt det var.. Inge mer sånt TACK!!! Så hela eftermiddagen var vi ute och lekte och gungade och busade och nu sover snutten så gott i sin säng.. Jag älskar den lilla pojken mer än nåt annat och livet skulle vara slut om det hände honom nåt.. Fy..

1 kommentar:

  1. Stackarn.. Ja det där e läskigt. Mirabelle e klantarnas klant; drullpellan of the year, och snubblar handfallet över sig själv (?!) rätt ofta. Men det första stora ramlet ägde rum när hon ramlade ner för alla trappsteg ute i trapphuset för flera månader sen, det e ju typ 4 trappsteg. DÅ kände man sig som världens bästa mamma, inte, fy bövelen. Va Egon ser ut att ha det mysigt i din famn då :)

    SvaraRadera