söndag 27 maj 2012

Morsdag!!

Idag blev jag väckt av mina älsklingar och de gav mig ett jätte fint hemmagjort kort med bilder av dom båda och en jätte fin text! Jag blev sååå glad :) jag fick även en present och det var en heldag i Kalmar med en massa shopping!! Jag blev ännu gladare ;) så vi drog till Kalmar nån timme senare.. Jag hittade en massa fint och det blev både kläder, skor och parfym :) blev tom lite inköp till både Oscar och Egon ;) Egon har verkligen fått en helt ny sommar garderob nu och det känns bra.. Och min sommargarderob börjar ta sig ;) jag fick även bestämma vart vi skulle äta lunch och då tog jag det jag saknar att inte ha nära längre, sushi!! ;) så jag fick en helt underbar morsdag som avrundades ute på ödängla med skumpa med svärmor och svägerskan ;) tre mammor som helt klart var värda lite bubbel ;)
Nu ska vi mysa ner oss i sängen innan det är dax att sussa..

1 kommentar: