tisdag 17 april 2012

Tillbaka!!

Haha jisses va längesen jag skrev nu.. Meeen vi har vart utan bredband sen vi flyttade in (2 1/2 vecka!!) och inte nog med det så har jag lyckats använda upp all min 3G!! Så jag har vart helt strandad och en aningens handikappad utan internet.. Jag gillar ju liksom nätet!! Men idag mina vänner så ringde internet bolaget bahnhof hit och löste detta på cirkus 15 min och jag misstänker att en viss högt uppsatt kontakt hade gett sina medarbetare en spark i baken och det tackar vi ödmjukast för ;) men hade de inte kunnat gjort detta för 2 veckor sen??

Så nu känner jag att ni har höga förväntningar på bloggen igen ;) tusan åxå det var det enda som var skönt att ha en paus ifrån haha närå jag kan då inte sluta blogga ;)
Hur är livet just nu då med Jens och Co.? Lite sisådär faktiskt.. Har väldigt svårt att anpassa mig till denna lilla by och min depression har kommit ikapp mig med rasande fart.. Det sistnämnda jobbar jag med hela tiden och hoppas inom snar framtid kunna hitta en lika bra terapeut som jag hade i Falun.. Saknar Kerstin :(
Det förstnämnda, alltså anpassningen i bygden ;) haha jag har så svårt att se mig bo här i mönsterås en längre tid.. Finns ju inget att göra.. Och ingen power plate.. Näää just nu går hemnet varmt på hus/lägenheter i Kalmar.. Jag behöver närhet till allt inte bara Ica, Konsum och bolaget.. Det får funka ett tag och jag ska ge det en chans men det är fruktansvärt tråkigt.. Men jag ska försöka vara positiv, försöka.. ;) jag bjussar på lite bilder från den gångna veckan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar