torsdag 5 april 2012

Skärtorsdagen

Ännu en fin vårdag.. Fast idag blåste det lite mer men var fortfarande as skönt mot väggen på altanen :) idag har vi haft besök av internet/tv supportern på Mönsterås bostäder för att vi har varken fått igång tv eller bredband.. Han var här i typ 4 timmar och nu har vi iallafall tv.. Yay!!! Men bredbandet får vi vänta med tills efter påsk.. Men det går att köra på 3G och vårt mobila sålänge.. Det är bara sånna här grejer som är dryga när man flyttar.. Suck... Men men snart är det löst ;) sen kastade vi oss i bilen och drog in till kalmar för diverse inköp på babyproffsen och Ikea.. ;) älska Ikea ;) nu ikväll har jag tvättat i tvättstugan för första gången och det gick bra fastän man får betala för skiten.. Att torka tvätt i torkskåpet i 90 min kostar 15 spänn!! Ifall ni vill veta.. Suck.. Men det var ändå en bra tvättstuga och allt torkade fort och det gillas.. Det enda negativa är att den ligger en bra bit från lägenheten och jag är så himla mörkrädd så det var lite läskigt att gå fram och tillbaka själv.. Fullmåne och lukten av koskit kan ju skrämma livet ur vem som helst ;) det luktar faktiskt koskit ute nu ikväll.. JAAA vi bor på vischan ;) nu ska vi sussa och Oscar tar natten inatt så jag får sova.. Dock vaknar jag alltid ändå när Egon skriker så.. Men jag ska iallafall försöka att koppla bort det.. :) god natt!! Och glad påsk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar