tisdag 24 april 2012

Egentid?

Jag har inte haft nån egentid alls sen vi flyttat ner hit.. Det slog mig idag.. Men ärligt talat så vet jag inte vad jag skulle göra med min egentid.. Träna kanske? Eller har jag släppt allt och blivit vän med mina fettvalkar? Nääää.. Vi är fortfarande rätt osams.. Men ändå mölar jag godis varje dag.. Hmm.. Ok nu blev det byte av samtals ämne.. Egentid var det ja.. Ja va fasen gör man? Jag saknar Malin och våra träningar.. :( jag saknar power platen.. DET var min bästa egentid hemma i Falun.. Jag tror jag måste börja ta power walks igen, det mår jag ju bra av.. Och jag kan ju fan inte vara sämre än grann tanten, hon går med stavar morgon OCH kväll!! Vem kunde tro att en gammal tant skulle ge mig komplex när det kommer till träning?!? Och hon erbjöd sig även att rensa bort gamla löv i vår rabatt på framsidan, för hon behövde röra på sig mer.. Just vid det tillfället gömde jag mina 3 för 10 choklad bitar jag impuls köpte på Ica 10 min tidigare.. Jävla (snälla) tant!!! ;) men som sagt egentid.. Kanske ska åka och handla själv, jag tycker det är jätte kul att storhandla.. (ja inte på city gross i Kalmar dock..) eller åka in till Kalmar och strosa i affärer.. Själv.. Lät ju lagomt kul.. Saknar Tessan.. :( kanske bara ska ta mig en stöddigt lång dusch eller sovmorgon.. Det är ju åxå egentid.. Solarium finns nog i denna bygd.. Det skulle va skönt.. Jag trivs bäst lite solbränd och inte genomskinlig/ljusblå som jag är nu.. Nej men nu ska jag nog stänga mina blå (de matchar min hud jävligt bra just nu) och invänta nattskiftet som borde börja inom ett par timmar.. God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar