onsdag 25 april 2012

Regn

Guuu vilken seg dag.. Det har regnat hela dagen och vi har varit instängda hela dagen.. Trök!! Vi skulle ha tvättat idag men jag vägrade släpa ut mig själv, Egon i vagnen, tvätt i 3 Ikea påsar och tvättmedel i spöregnet hela vägen bort till tvättstugan.. Vägrade.. Så vi tar tvättningen på fredag istället.. Då är vi båda hemma ;) imorgon ska vi nämligen till Hansa city och Ikea.. Ska bli såå kul fastän jag är lite nervös över att köra dit, har inte kört in till Kalmar än.. Men det ska nog gå bra, jag tvingade svärmor att åka med mig så det känns lite tryggare ;) Emma och Miriam ska med åxå men dom tar egen bil :)

Men allvarligt vad jag saknar nån sysselsättning nu.. Jag känner mig helt ointelligent, asocial och understimulerad nu när jag bara umgås med Egon hela dagarna.. Har ju inte så många att umgås med dagtid.. Saknar en vuxen konversation.. Har ju varit hemma i 13 månader nu så det är väl kanske inte så konstigt att jag börjar längta efter att göra nåt annat.. Han börjar ju dagis till hösten så då kan jag ju äntligen börja göra nåt för mig, typ plugg.. Och Egon kommer älska dagis, alla vänner och all lek och bus ;) det kommer bli en HIT!! ;)

Och en annan sak jag kände av idag var foglossning (?) jag kan ibland få så att det strålar i vänster skinka.. Alltså det gör sååå ont och jag måste typ stanna och skrika lite varje gång.. Att det fortfarande kan kännas av, efter ett år!!? Weird.. Inte nog med att man ska bli ointelligent och asocial utan här blir man handikappad åxå.. Haha ;)

1 kommentar:

  1. Jag känner av fogarna titt som sätt också så de är inte bara du;-) Weei va roligt med en liten tripp:-) Hoppas på lite fynd!:-)
    Bamsekramar

    SvaraRadera