söndag 1 juli 2012

3 månader..

Det är en lång tid.. Idag har vi bott här i Mönsterås i 3 månader.. Och idag fick vi besök från Falun.. Ett efterlängtat besök av Johan, Tessan och lilla Meja.. Sååå himla härligt att få ha en av mina bästa vänner nära i några timmar.. Vi grillade till lunch och tog en promme och visade hur vi bor.. ;) jag bara älskade att gå och prata med Tessan om allt och ingenting och få känna mig så där skönt avslappnad som jag blir bland mina bästisar ;) jag saknar Tessan massor.. Och alla andra mina bästisar i Falun.. Så att få ha en av dom här en stund gjorde mig väldigt mycket gladare och mindre ensam för en stund :)
Tyvärr fick vi ju lov att säga hej då och dom åkte hem till Falun igen.. Men om 1 1/2 månad ses vi igen.. Då ska vi upp till Falun på rockstad :D vi längtar!!

Bjussar på tre gamla kort på mig och Tessan.. Bk=before kids ;)

1 kommentar: