onsdag 22 februari 2012

Längesen nu..

Nu var det längesen jag skrev.. Har inte haft nån lust alls.. Men har på sistonde fått lite order om att börja blogga igen då Oscar har fått jobb nere i Mönsterås och vi kommer flytta ner till Småland 1 april.. Och då vill ju såklart alla följa en dalkullas vardag i Småland ;)
En annan stor sak som hänt i vårt liv är att Egon GÅR!!! Han tog sitt första steg den 4 februari, 4 dagar före sin 9 månaders dag :) så som ni då förstår så är han jätte tidig.. Men han brås på morsan sin som gick när hon var 9 månader.. Dock inte ens i närheten så stabilt som Egon gör ;)
Detta blev bara en kort uppdatering och jag orkar inte skriva om allt som hänt och händer men ska såklart börja blogga mer nu när vi flyttar från älskade Dalarna..
Haha känns som jag bara skriver för mig själv för det kan ju inte vara nån som fortfarande kikar in här.. ;)

4 kommentarer:

  1. inte skriver du för dig själv, vi snokar mer än gärna ;) /Elin och Nova

    SvaraRadera
  2. Jag har kollat och hoppats på uppdadering ett tag nu :) så jag kikar in här och läser jag med. Vad roligt att Egon redan har börjat gå! Längtar tills ni kommer ner hit :)
    massa kramar från Sabina

    SvaraRadera
  3. Bah, skrev här igår från mobilen, funkade visst inte :) Jag kollade i alla fall in här i förrgår och hoppades på ett inlägg, sen såg jag igår på facebook att du hade skrivit!

    Vill också säga att det vore jättekul å träffa dig nån gång igen, har du vägarna förbi Stockholm av någon anledning så kan du väl hojta till? :) Jag kommer till Falun första helgen i juni då min kusin gifter sig, men då har ju du redan flyttat :/

    Jag hoppas att flytten går bra och att du kommer trivas som importerad smålänning :) Puss å kram på dig gumman!

    SvaraRadera
  4. Jo, fortsätt skriv så jag har nått att gö nu när jag snart slutar skolan ;)

    SvaraRadera